سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 14 ارديبهشت 1403
    25 شوال 1445
    • شهادت حضرت امام جعفر صادق عليه السلام، 148 هـ ق
    Friday 3 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۱۴ ارديبهشت

      شهد شیرین

      شعری از

      محمد شمس باروق

      از دفتر عارفانه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸ شماره ثبت ۷۹۹۰۹
        بازدید : ۳۴۷   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      کوی درویش تو به ملک سلیمان ندهم
      نازت کشم این ناز به هیچ عنوان ندهم
      وقت دیدار عشوه گریت آرامش دل شد
      این وقت عزیز به شمع شبستان ندهم
      توبه کردم جز نام تو نام دگر نبرم بر لب
      هشت جنت دهم نامت به کریمان ندهم
      یک نظر نه حرام است بل مشگل گشا
      مطمئن یاقوت نگاهت به بازار ارزان ندهم
      در روز وصل دل شاد، عروس دهر مست
      شور شوق این روز به تخت شاهان ندهم
      آن زخم عشقی که دوست  نهاد بر دلم
      یادگار تیر چشمت به  لولو مرجان  ندهم 
      اشک وصالت در پهنای صورتم گم شد
      این قلب شکسته به رقاصه عریان ندهم
      خم آبروی توشد شهره این شهر آشوب
      شاه نشین این شهر به ملک ویران ندهم
      دل بی کین از درد  یار تب کرده‌ است
      بیمار تب گرفته دست دلاک درمان ندهم
      سالها نزد تو طلب هفت شهر عشق کردم
      این فنا شدن درتو را  به مناره جنبان ندهم
      شوربا را چه بی نمک کرده آشپز مطبخ  
      هر کس نخورد به او نمک از  نمکدان ندهم
      گذرت گر به دیار شمس افتاد عشوه نیا
      شیرینی شهد دیدار به قند فراوان ندهم
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۰۴
      باعرض سلام
      استاد غزیز
      بسیار زیبا
      هزاران درود
      خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      مسعود میناآباد ( مسعود م )
      چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۰۶:۳۳
      سلام :

      درود بر شما...
      ------------------------------ خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0