سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مدار

    شعری از

    محمد رضا سرخوش (سرخوش)

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۷ شماره ثبت ۷۴۷۶۷
      بازدید : ۴۵۲   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد رضا سرخوش (سرخوش)
    آخرین اشعار ناب محمد رضا سرخوش (سرخوش)

    در عالم شور افسانه علم بود و چو خنديدي 
     بساط ليلي و شيرين به نيمي غمزه برچيدي 

    بر اين پرتابگاهي كه من استادم لب عالم 
    نمي بينم چنان مهرت بشر سوزنده خورشيدي
    چنان مشغول از درسم به فكر صورت ماهت
    كه گويي بر مدار مشتري تابيده ناهيدي 
    ميان مكتبم اما ندارم ميل همصحبت 
    نه فرهادم سخن فهمد نه فرشادي نه فرشيدي 
    ندارد قلب من الفت به جز تو با پري رويي
     نه مهسا دل برد از من  نه محيايي نه مهشيدي 
     
    مردد بودم از اول كه عاشق مي كشي شايد 
    برون رفت اينك از من  هر گمان و شك و ترديدي

    نيايد گر به سرخوش زان فريبا چشم ما  پيكي 
    نگيرد ذره اي بر دل غبار اين كاخ جمشيدي
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۳۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا بود خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۱۹
    درودتان
    زیبااااا
    خندانک خندانک خندانک
     مینا جونبخش
    يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۴۹
    خیلی زیبابود
    🎋🎋🎋
    سمیرا_خوشرو
    يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۵۱
    درودتان
    بسیار زیبا بود گرامی
    🌹🌹🌹🌹
    👌👌👌👌
    حسن  مصطفایی دهنوی
    دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۰۳
    درود ها
    بسیار زیبا سروده اید
    پاینده باشید
    @};- @};- @};- @};- @};-
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0