سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        وطن یعنی(سرود)

        شعری از

        ناصرپورصالحی خاکی

        از دفتر وطن نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳ شماره ثبت ۷۱۰۶۰
          بازدید : ۲۹۱   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ناصرپورصالحی خاکی

        وطن یعنی(سرود)
        وطن یعنی صفای   بی کرانه
        وطن از هرچه خوبیها نشانه
        وطن یعنی    رفیق بی بهانه
        وطن    مفهوم    آهنگ ترانه
        به دنیا    بی قرار    این شعارم
        وطن را مثل جانم دوست دارم
        وطن مانند     مادر مهربان است
        وطن     مثل پدر آرام جان است
        وطن همچون برادر پر توان است
        وطن چون خواهر شیرین زبان است
        به هر ذره وجودش   بی قرارم
        وطن را مثل جانم دوست دارم
        وطن بر زخم دل مرهم    گذارد
        وطن ابریست بی منت      ببارد
        وطن  ناموس را محفوظ    دارد
        وطن هر لحظه ها را می شمارد
        به رویش شادم    و با اختیارم
        وطن را مثل جانم دوست دارم
        وطن نام و نشان از ریشه ما
        وطن مهدیست بر اندیشه ما
        وطن جاداده بر هر پیشه ما
        وطن بر شیر غران بیشه ما
        به او معنا شود    شان و وقارم
        وطن را مثل جانم دوست دارم
        وطن یعنی هنوز هستی و هستی
        وطن یعنی که ظلمت  را شکستی
        وطن یعنی   که ذلت    را گسستی
        وطن یعنی    کمر با    عشق بستی
        به او خوش بادو باشد روزگارم
        وطن را مثل جانم دوست دارم
        ناصرپورصالحی خاکی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        کبری یوسفی

        ،

        ناصرپورصالحی خاکی

        ،

        عباسعلی استکی(چشمه)

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۳۲
        درود بزرگوار
        شورانگیز و زیبا بود
        در وصف ایران اسلامی عزیز خندانک
        کبری یوسفی
        جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۱۱
        سلام بزرگوار
        خداقوت
        بسیار عالی سروده اید مرحبا
        موفق وموید باشید
        درپناه حق خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0