سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    شعار اضافه

    شعری از

    سیده مریم جعفری

    از دفتر Gold jam نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۶۹۳۷۱
      بازدید : ۵۴۸   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیده مریم جعفری
    آخرین اشعار ناب سیده مریم جعفری

    رنگ بهار
    من بر این ابری که اینسان می زند رنگ بهار
    من بر این آبی که هر دم لب زند از کوهسار
    هرگز و هرگز نمی جویم جز این از صفحه اي
    آمده تا بشکند رنگ کهن از هر دیار
    سیده مریم جعفری
    .
    In my opinion that clouds will be rain together in spring season
    In my view that water of beauty mountain
    I will never seen this at all
    This view is not never far from of creatness for us even in sad season

    2018- end of fall
     
    شعار اضافه
     
    میگن حرفاش مجازه
    برادر بی اجازه
    میگن تو شعر ماهی
    ماه شده درک تازه
    .................................
    میگن پنالتی اوته
    قصه ی ما ناک اوته
    میگن تو شعر عاشق
    دو تا شکار الموته
    ..........................
    میگن که بارون نمیاد
    قصه که با اون نمیاد
    میگن تو شعر آدما
    قصه به مجنون نمیاد
    ..............................
    میگن هنر زیادیه
    قصه به آدما کیه ؟
    میگن تو شعر آدما
    غرض " شما کیه ؟ چیه ؟
    .............................
    هوس اگر سیب نبودش
    قصه اگر جیب نبودش
    شمال بر تیپ نبودش
    میگن قضا طیب نبودش
    سیده مریم جعفری
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سعید فلاحی
    شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ۰۳:۴۳
    سلام ودرود دوست هنرمندم
    زیبا سروده اید
    موید باشید
    خندانک خندانک خندانک 🌷
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0