جمعه ۱۱ آبان
کلبه شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷ شماره ثبت ۶۶۶۱۹
بازدید : ۳۸۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
ما در این زندان
در این بیراهه
در غربت اسیر
با نگهبانانی از جنس خودیم
ما همه درخویش
زیر سم های هوس
چه لگد مال و چه بی جان گشتیم
اشک از چشمان دل جاری و
ما خندان در این دنیا در این خویشیم
ما در این کلبه در این وهم سیاه
بنشستیم با نور چراغی ازجهل
گر رویم بیرون از این همه وهم
نور خورشید حقیقت بِه از ان نور چراغ
ز در و دیوار خواهد تابید
ولی حیف، افسوس
ما در این زندان
در این بیراهه
در غربت اسیر
با نگهبانانی از جنس خودیم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون ولادت امام رضا (ع ) بر شما هم مبارک باشد | |
|
ممنون استاد | |
|
پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🍃🌸
🌸🍃
چشمههای خروشان تو را میشناسند
موجهای پريشان تو را میشناسند
پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ريگهای بيابان تو را میشناسند
نام تو رخصت رويش است و طراوت
زين سبب برگ و باران تو را میشناسند
هم تو گلهای اين باغ را میشناسی
هم تمام شهيدان تو را میشناسند
از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را میشناسند
بوی توحيد مشروط بر بودن توست
ای که آيات قرآن تو را میشناسند
گرچه روی از همه خلق پوشيده داری
آی پيدای پنهان تو را میشناسند
اينک ای خوب، فصل غريبی سر آمد
چون تمام غريبان تو را میشناسند
کاش من هم عبور تو را ديده بودم
کوچههای خراسان تو را میشناسند
(قیصر امین پور)🌺
🌸🍃
🍃🌸
🍃🌸🍃
ولادت امام رضا (ع) مبارک!
🌸🍃
🍃🌸
🍃🌸🍃