سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      سفر

      شعری از

      مصطفی تخلص همره

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۷۷۷۳۱
        بازدید : ۳۶۲   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
      آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره

      از سفر خسته و از خانه ی خود طرد شدیم
      ما شکستیم ولی در عوضش مرد شدیم
      ما دو برگیم که در فصل شکوفای بهار
      بر خلاف همه خشکیده تن و زرد شدیم
      گفته بودیم که درمان جهان در ید ماست
      ای دریغا که گرفتار همین درد شدیم
      ما زمانی همه آتش همه گرما همه سوز
      حال خاکستر بی عاقبت سرد شدیم
      خانه در دست رقیب است چه باید بکنیم؟
      از سفر خسته و از خانه ی خود طرد شدیم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۰
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
      خیلی ممنون
      ارسال پاسخ
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۸
      سلام و احترام

      دلنشین بود شعرتان مرحبا خندانک خندانک خندانک خندانک

      چندبارخوانده ام از دیروز این دلسروده ی خوب تان را

      خانه تان آباد سفرهاتان بی خطر دلتان شاد الهی آمین
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
      سلام متشکرم
      ارسال پاسخ
      رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۵۶
      درود بر استاد ارجمند
      بسیار عالی بزرگوار
      سلامت و بر قرار باشید ان شاالله
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۰
      متشکرم
      ارسال پاسخ
      مهدی نساجی
      سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۰۴
      سلام
      و درود........... خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0