سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مهربونی

      شعری از

      مصطفی تخلص همره

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۸۷۱۶۲
        بازدید : ۲۵۱   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
      آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره

      یه دنیا خاطره اینجاست
      هنوزم یاد تو هستم
      نمی خواستم بری اما
      خود من بارتُ بستم
      تو یه عمره که رفتی و
      من اینجا تنهای تنهام
      بعد تو خسته از دنیا
      خسته از حرف آدمهام
      چاره ای نبوده عشق من
      جدایی قمست ما بود
      اگر چه تو نگاه ما
      دنیای عشق پیدا بود
      نمی دونم دوبار کی
      میبینم خنده هات باز
      تو آبی نگاه تو
      باعشقت میکنم پرواز
      عزیزم سخت دلتنگم
      عزیم سخت دلگیرم
      تو نیستی و از این دنیا
      از این زندگی سیرم
      نگاهت رنگ بارونه
      خنده هات آسمونیه
      تو دنیای پر از کینه
      وجودت مهربونیه
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      فردین صمدی
      چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲
      درود بسیار زیبا
      خندانک
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱
      خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰
      عجب ترانه دلی و غمگینی
      زیباست
      درود بر شما
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲
      خندانک خیلی ممنون
      ارسال پاسخ
      فریبا غضنفری  (آرام)
      پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۳۷
      ترانه ی زیباییست
      درودتان 🌹🌹🌹
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳
      سپاسگزارم خندانک
      ارسال پاسخ
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ۲۰:۱۰
      درود بر شما بزرگوار
      ترانه زیبایی سرودید
      زنده باشید به مهر
      🌷🌷🌷
      مصطفی  تخلص همره
      مصطفی تخلص همره
      شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹
      خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0