سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 6 خرداد 1403
    19 ذو القعدة 1445
      Sunday 26 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۶ خرداد

        احساس خاموش

        شعری از

        امیرحافظ رستمی

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۴۵ شماره ثبت ۶۵۷۰۰
          بازدید : ۴۸۲۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امیرحافظ رستمی
        آخرین اشعار ناب امیرحافظ رستمی

        صدای ارسالی شاعر:
        درد یعنی پیر شدن پدر و مادرم./درد یعنی برنگشتنه خواهرم
        درد یعنی بغض صدام چشمای ترم./درد یعنی ترس از شب. گریه های هرشبم
        ترس یعنی هم اغوش شدن با غم./ترس یعنی دور شدن از هم
        ترس یعنی احساس خاموشم./ترس یعنی بی صدا فریاد میکشم
        ................. خواهرم روحت شاد .....................
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        عليرضا حكيم

        ،

        امیر اصفهانی(دلقک)

        ،

        گیتی صالح

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
        سلام و عرض ادب گرانقدر برادرم

        مرگ فقط سفری است به دنیایی بهتر ازین جا و ماهمگی مان مسافرانی در ایستگاه موقتِ این دنیا . یقینم که دلشادی ِ شما دلشادیِ خواهرتان است و انقدر دردبه خود راه دادن و غمگین بودن باعث غمِ روح خواهرتان میگردد پس شادبمانید تا او هم شاد بماند خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

        درد یعنی برادرم نخندد خواهرم ببیند و تاب نیارد خندانک

        واللهُ حفیظ
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۳۲
        خندانک
        روحشون شاد خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        سخته واقعا خداوندبهتون صبربده خندانک خندانک
        امیرحافظ رستمی
        چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۷
        سلام درود بر شاعره واستاد گرامی ممنون از امیدواری امیدوارم همچنان شاد باشیدو تن درست
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0