جمعه ۱۱ آبان
محبت شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۶۴۰۹۲
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
ناشناسی ست پس پنجره ام
میشناسم او را
اندکی انسان است
و سر انجامِ هوایش عشق است
می شناسم اورا
میرود راه میزند حرف چو من
چه تفاوت داریم؟
پنجره بگشاییم
و سلامی بکنیم
از چه دوریم از هم؟
از چه گوییم که او کیست؟ کجاست؟
ما همه انسانیم
عشق را عقل را می دانیم
از چه بی باور و شکاک شدیم؟
پنجره بگشاییم
دو پر باز محبت را پیوند زنیم
و به پرواز در اییم
در پس پرده ی دنیای حقیر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از لطفتون منظور از دنیا در این شعر دنیا ی دوری ها است دنیایی که در ذهن خود ساخته ایم و با تعصب در ان زندگی می کنیم و باید از ان جدا شویم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.