سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    عکس

    شعری از

    مهلا اهورایی

    از دفتر نارینه نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۴:۵۵ شماره ثبت ۶۰۸۷۳
      بازدید : ۶۸۵   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهلا اهورایی

    عکس ها  زمان  را فرو  خورده اند  
    سفید  و سیاه   ، ترک  خورده  
    زمان  در  آن ها  حبس  شده  
    و  زلزله ای  از  حبس  زمان   در  راه  است  ...
     
    مهلا   # اهورایی   
     
    ۹۶ به  آذر   رسیده    ۳  روز  است   🌹
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۳۱
    درود بانو
    کوتاه و زیباست خندانک خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۲
    سلام و دورد
    استاد چشمه عزیز
    شادم از بودنتان
    💎💎💎💎💎💎
    ارسال پاسخ
    یونسی یونس
    شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۷
    عرض ادب و سلااااااااام
    زیبا بود و در ایجاز ............. خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
    سلام و درود
    سپاس
    🌹⚘🌹⚘🌹
    ارسال پاسخ
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۱
    درود برشما خندانک خندانک خندانک خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
    سلام و سپاس
    🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹
    ارسال پاسخ
    باقر رمزی ( باصر )
    شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۴۹
    سلام و ارادت خندانک خندانک خندانک
    کماکان از سروده هایتان استفاده می کنم خندانک خندانک خندانک
    موفق باشید بزرگوار خندانک خندانک خندانک
    درود خندانک خندانک خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
    سلام و سپاس
    جناب باصر عزیز
    🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹
    ارسال پاسخ
     موسی عباسی مقدم
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴
    سلام بانو اهورایی گرامی زیبا بود خندانک خندانک خندانک
    مهلا  اهورایی
    مهلا اهورایی
    يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
    سلام و سپاس
    پاینده باشید
    🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹
    ارسال پاسخ
    حسام الدین مهرابی
    دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۴۳
    عرض ادب و احترام خواهر گرامی
    زیبا سرودید
    لذت بردم
    احسنت
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0