سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      دل من...

      شعری از

      سیده فاطمه جعفرزاده رحمتی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۴۵ شماره ثبت ۴۳۲۱۴
        بازدید : ۳۷۲   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیده فاطمه جعفرزاده رحمتی
      آخرین اشعار ناب سیده فاطمه جعفرزاده رحمتی

      آسمون بارونیه، چشام دوباره تر شده
      نمیدونم کجایی، دلم دوباره تنگ شده
      دیگه باز مثل همیشه نیستی تو کنار من
      این دل دیوونه من اسیر قفس شده
      کجایی ای کسی که یه روزی مال من بودی
      بیا و ببین که این دل دیگه بی نفس شده
      یادمه یه روزی گفتی: دستاتو بهم بده
      اما حالا دیگه دستام به مثال یخ شده
      روزی که جدا شدی ازم فراموش نمیشه
      اما اینو تو بدون این دلم آروم نشده
      چقده راحت و ساده تو ازم دل بریدی
      بعد تو این دل من اسیر و در به در شده
      زندگیت بدون من عالی شده بی معرفت؟
      کاش میفهمیدی دلم دیوونه ی نگات شده
      ای عزیز بی وفا نمک رو زخمم پاشیدی
      بعد تو از چش من حتی یه خواب رد نشده
      یادمه وقتی که بودی خواب هر شبم بودی
      اما مثل اینکه دیگه خواب دیدن تموم شده
      بی وفا نذاشتی حتی یه خداحافظی کنم
      همه چی برای قلب من یه آرزو شده
      ای عزیز بی وفا هر کجا هستی تو بخند
      اما اینو تو بدون عشقم بهت کم نشده
      دلتو دست خدا سپردمش نامهربون
      اما قلبم تا حالا انقده عاشق نشده
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0