سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        عصررسوایی زمین

        شعری از

        سیدعلمدارابوطالبی نژاد

        از دفتر دلم هوای ترا کرده است نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۱:۱۹ شماره ثبت ۴۱۲۶۵
          بازدید : ۴۴۳   |    نظرات : ۲۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        چیزی دگرنمانده به رسوایی زمین
        چیزی دگرنمانده بیاوخودت ببین
        آقای من بیا که پرازظلم شد جهان
        آقای من بیا همه جارا گرفته کین
        دنیاشده است درکف شیطان اسیروهست
        درشرق وغرب فتنه ها ازمکراین لعین
        گوساله ای به نام تمدن بنا نمود
        این سامری، فریفته، مرد وزن اینچنین
        گوید که کدخدای جهان است وساخته است
        دنیایی از رذالت وباجهل وظلم عجین
        دنیای خشم ونفرت وبغض ودروغها
        دنیای بمب وموشک وخمپاره ها ومین
        *
        مثل گرسنه گرگی، هرروزه می درد
        پیر و جوان و مادر و اطفال نازنین
        گاهی به شام حمله برد ،گاه برعراق
        گاه ازیسار می رود وُ گاه ازیمین
        آل سعود خادم کعبه نمود و ُبس
        خون کرده است دردل ابنای مسلمین
        یک روزحمله می برد برمردم یمن
        یک روزدست فتنه برآرد ازآستین
        یادرمنابه جهل همه حاجیان کشد
        یاقتل می کندبه عدن مردوزن به کین
        *
         لعنت به این زمانه ی پرهای وهوی وپوچ
        لعنت به این تمدن و این عصرآهنین                
        *
        مولا میاخوارج تکفیرتان کنند
        مولا میاکه دست برآرند قاسطین
        شیطان هزارفرقه فکنده ست درجهان
        یکجابنام عقل ودگرجابنام دین
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0