جمعه ۱۱ آبان
باور کنیم شعری از اکرم ابراهیمی(هیما)
از دفتر سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۳:۵۳ شماره ثبت ۳۶۹۲۶
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۶۲
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
دفتر زندگیه ی ما با مرگ
بسته می شود...
با ان همه دلبستگی
وان همه حرص و طمع
با خاطرات خوب وبد
با جسم پر از خستگی
در اخرین لحظه ها...
یک عمر زندگی
و گذر خاطره ها
فقط چند ثانیه
از جلوی دیدگان ما می گذرد
و این اخرین نفس هاست
و بعد از ان.....
دیگر نه نفسی می ماند
نه خاطره ای....
چشمانی بی فروغ
لب هایی بسته
وجسم سرد ما
بی هیچ حرکتی
بر روی زمین نقش بسته
انگار سا ل هاست
خوابیده ایم....
اینک روح ما پرواز می کند
در بالای جسم سرد ما
و رها شده از قفس
جسم خاکی تن
ما اینگونه می رویم
بی ان که بخواهیم
بدون این که باور کنیم
شاید خیلی ها باور ندارند
میروند اما..... ناباورانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.