سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      زمستان

      شعری از

      سینا یعقوبی نژاد

      از دفتر تنفس شعر نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۳۴۶۹۳
        بازدید : ۷۰۱   |    نظرات : ۲۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
      آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد

      این منم تنها نشسته با نگاهی منتظر

      روبرویم صحنه های زندگی رد می شوند

      در نگاهم انتظاری می کشد یک قطره اشک

      با عبورش روزهای آسمان شب می شوند

      غصه می پندارد اینجا رفتنی است

      با سکوتم لحظه ای تردید کرد

      ماند با من در شب عاشق شدن

      بی رمق قلب مرا تهدید کرد

      آنچه از زنجیر غم بر گردنم آویخته

      صحبت تنها شدن در فکر توست

      من نمی دانم کجا باید روم

      آرزویم دیدن رویای توست

      سرد گشته این هوای لعنتی

      کاش می شد چند روزی با تو بود

      با زمستان دوست می شد باورم

      در هوایت عاشقی هم زنده بود

      زندگی کردن برایم سهل نیست

      روزهای خوش دوباره می روند

      آنچه را تو در نهادم کاشتی

      موج های سخت فردا می برند
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0