سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    طنز\انژکتوری\

    شعری از

    محمود هواسی(شوریده دره شهر)

    از دفتر طنز نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۲۴۱۸۵
      بازدید : ۸۷۶   |    نظرات : ۱۴۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمود هواسی(شوریده دره شهر)
    آخرین اشعار ناب محمود هواسی(شوریده دره شهر)


    غزل طنز "انژکتوری"

    این طنز را خطاب به ترم اولی های دانشگاه سروده ام.

    تقدیم به همه دوستان :

    گوش کن" انژکتوری" اینجا خطرناکه  برو

    قصه ای اول خوش و آخر اسفناکه برو

    ترم اول خنده هایت یک کمی معمولی است
    بی شک آخر چشمهایت خیس و نمناکه برو

    روز اول چادرت بر سر بود بعد اش  ولی
    روسری تا پشت گردن سینه ات چاکه  برو

    چهره(ی) معصوم و پاکت با نسیمی فتنه گر
    هر نگاهت تیر ابلیس و هوسناکه برو

    ناخن کوتاه و قوسی شکل تو هم عاقبت
    نک تیزی دارد و پوشیده از لاکه  برو

    موی سر که سالها گاهی خبر از آن نبود
    هر دقیقه دست یک موچین و دلاکه برو

    با توام ای تازه دانشجو شده پندم بگیر
    تا دلت چون روز اول طاهر و پاکه برو

    معذرت می خواهم ای تازه به اینجا آمده
    تا نگفتم دس(دست) نخورده مغز تو آکه  برو

    mercy و thank you ی اول را نبین انژکتوری
    عاقبت my god و وای و oh چه غمناکه  برو


    محمود هواسی کرمانشاه(پاییز1380)

    با نظر استاد ارجمندم جناب آقای "حاج محمدی" کلمه "است"از قافیه حذف شده وبه جای آن از حرف"ه" استفاده شده است.
    با سپاس از اظهار نظر و نقد شاعرانه ایشان ویرایش انجام شد. 
    سپاس استاد حاج محمدی عزیز

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0