سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      گمشده

      شعری از

      معروف ویسکی(ژیله مو)

      از دفتر مقدسات نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۲۳۵۴۳
        بازدید : ۶۹۲   |    نظرات : ۲۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر معروف ویسکی(ژیله مو)
      آخرین اشعار ناب معروف ویسکی(ژیله مو)

      ورق میزنم دفتر کهنه مو، میخام خاطراتم رو پیدا کنم

      میخام از گذشته توو روزای دور، یه گمگشته رو باز هویدا کنم

      ورق میزنم دفتر کهنه مو، شاید لای اون ردی باشه ازت

      شاید خاطراتت توی صفحه ای لای دفتر کهنه مونده فقط

      یه جایی توو اون دفتر کهنه بود، که  یک شمع کشیدی با یک شاپرک

      ولی هرچی میگردم اون صفحه نیست، گمونم تو رفتی و اون خورد ترک

      نمی دونم آخه کجا گم شدی، چرا ردی ازتو توو  روزام نیست

      چرا هرچی میگردم این گوشه ها، نشونی ازت تووی دنیام نیست

      به هرجا به فکرم رسید سر زدم، هزار دفعه رفتم سراغ همه

       ولی هیشکی از تو نشونی نداشت ، نشون تو واسه همه مبهمه

      کجا رو بگردم که پیدات کنم، کجای زمین گم شدی از نگام

      مگه جایی مونده نگردم واست، مگه جایی مونده سراغت نیام

      نشونی بذار پیش روم تا بیام ،بیامو دوباره بیارم تو رو  

      هزار روزه میگردم اون دفترو تا پیدا کنم باز همون صفحه رو

      نشونی بذار پیش روم دیر شد ، داره خاطراتت منو میکشه

      اگه میشنوی تو صدامو هنوز، بدون این غریبه با یادت خوشه

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0