سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      صدای باران

      شعری از

      امید اسدی (مسافر نقره ای)

      از دفتر سیزده نود و دو نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۲۳۳۹۵
        بازدید : ۴۰۸   |    نظرات : ۲۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امید اسدی (مسافر نقره ای)
      آخرین اشعار ناب امید اسدی (مسافر نقره ای)

      امشب دلِ من محوِ تماشای خداست

      یکی دل مرا می شِکند

      اشکِ غم می ریزم

      کور می شوم

      مست و شرور می شوم

      ز خانه دور می شوم

      یکی به خانه ی خدا می رود

      اشکِ شوق می ریزم

      نور می شوم

      رنگِ بلور می شوم

      پر از غرور می شوم

      ای خدا،

      خانه ی من کجاست؟

      شعرهایم دستِ کیست؟

      من شعرِ "یادِ تو" را می خواهم

      تا آرامشی به وسعتِ نوازش به قلبم بنشاند

      من یک فنجان بوسه از لبِ دریا

      من دستِ یارم را می خواهم

      تا مرا به آسمان ببرد

      به گیسوی رویاییِ آفتاب

      به شبهای تنهاییِ مهتاب

      من "عشق" می خواهم

      تا هدیه کنم به قلبی که از رفتنِ یارش،

      نای طپیدن نداشت

      من "نور" می خواهم

      تا گریه کنم به چشمانِ یتیمی که سرِ کوچه،

      اشک می کاشت

      ای خدا،

      من هنوز در فراسوی زمان در اوجم

      من هنوز بر بالِ دریا بر موجم

      نور می خواهم

      به گرمیِ خورشید

      به سپیدیِ مهتاب

      آری،

      من هنوز زنده ام

      و با صدای باران، شعر می گویم ...

       

      ---------------------------------------

      لطفا نقد فراموش نشود

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0