سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        پریسکه

        شعری از

        جاسم ثعلبی (حسّانی)

        از دفتر نسیم کارون نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۲۲۴۷۲
          بازدید : ۶۲۱   |    نظرات : ۱۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        پریسکه

        درچهار فصل عمر

        روزها اسپر شب شدند

        شهربان خواب  است

        و شهر را دزد برده

        ***

        نمی توانم باور کنم که زنده ام

        جسم من قبل از روح

        مبعوث شد

        ***

        خندیدن در عطسه ی اشعارم

        تبلور اشعه در آفتاب است

        هر دو از یک جنسند

        برابر تهی

        ***

        جان آدما

        طلسم شادی و غم  را

        کور کردند

        در تالاب خاطرات

        مدیون دیگران نشو

        تا زمین گیر نشدی

        ***

        ای زن ذلیل

        قدر مادرت را بدان

        مستعمره ها هم

        بوی آزادی می دهند

        ***

        جاسم ثعلبی (حسّانی) 23/10/1392

         

         

        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سعید فلاحی
        جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ۰۳:۵۱
        درود
        احسنت
        پریسکه های زیبایی خلق کردید

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0