جمعه ۱۱ آبان
بی دل شعری از ابراهیم سبحانی
از دفتر رقص شعله نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۱۶۶۰۰
بازدید : ۱۱۸۷ | نظرات : ۶۲
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم سبحانی
|
بی دل
دل با توسفررفت ، و من بی دلم اینک
چون تمر که مهری بخورد باطلم اینک
تو رفتی ومن مانده ام و میل به رفتن
لیکن نتوانم که دو پا در گلم اینک
سعی قدمم هیچ به جایی نَبِرد راه
من سخت پریشان که چرا منزلم اینک
زنگار ز آیینه ی بُهتم چو زدودم
دیدم به تبت هم به خدا مایلم اینک
هرکرت وجودم به تکاپوی نمو است
افسوس که در حسرت آن حاصلم اینک
درهم شده ام سخت چنان پازل درهم
دربهت که جورش بکنم پازلم اینک
یا للعجب از من ،که خودم هیچ ندانم
دیوانه منم یا که خودم عاقلم اینک
من عرض کنم خدمت تو،شیشه ی عمرم
دل با تو سفر رفت ومن بی دلم اینک
23/1/9
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.