سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        درمــانــگــر ( دردواژه_دلـواژه )

        شعری از

        یزدان ماماهانی

        از دفتر گیتار بی تار نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۲۸۸۳۳
          بازدید : ۶۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر یزدان ماماهانی

        گـاهـی درمـانـگـران ؛ بـیـمـارانِ 
        " خـودبـین و مـنیّـت هـستنـد "
         
        اغـلــب پـزشـکـهـای کـشـورم ، دچــارِ
        مرض خارش اسکناس و صعب‌الپول 
        شــده‌انــد ..!!
        تنـها نـسخـۀ داروی آن ؛ خالـی کـردن
        جیب و حساب بانکی مردم است ..!
         
        جـهانِ پـیشـرو جایـی‌ است : با مـراجـعـت
        بـیمـار به درمـانـگاه و بیـمارسـتان نخـست
        معاینـه و مـداوا می‌گردد ، سپس رِسپِشـن
         
        امّـا جــهـانِ واپـسـگــرا آنـجـاسـت : بـیـمـار
        نـخسـت پـذیـرش می‌شـود سـپس معالجه 
        و درمان !!
         
         
        درمانگر
        دردواژه
        دلواژه_دلسروده
        افراغ_اندیشه 
        یزدان_ماماهانی 
        سـرایش۱۰_۱_۱۴۰۳ 
         
                             ༺░⃟‎‌‎‌‎‌‌‎‌░࿇دردواژه࿇░⃟‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎░༻
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        ۲ هفته پیش

        سلام و درود

        روزگاران تان بهاری

        به قول حافظ رحمت الله علیه

        تنت به نازِ طبیبان نیازمند مباد
        وجودِ نازکت آزرده ی گزند میاد خندانک خندانک خندانک


        امیدوارم در سایه سار لطف و رحمت و برکت الهی
        شما و همگان بی نیاز از خلق در سلامتی و عزت باشید خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

        یزدان ماماهانی
        یزدان ماماهانی
        ۲ هفته پیش
        درود بر شما و سپاس از حضور

        طلایی‌تان بانو کوهپاره 🌼



        بیت حافظ بسیار به جا بود 👏🏼
        ارسال پاسخ
        مدینه ولی زاده جوشقان
        ۲ هفته پیش
        دقیقا درست فرمودید خندانک خندانک خندانک
        یزدان ماماهانی
        یزدان ماماهانی
        ۲ هفته پیش
        درود و سپاس از همراهی و حسن توجهتان 🥀🌼
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0