سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        خستگی

        شعری از

        جواد ملکی

        از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۷۹۴۶
          بازدید : ۴۹   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جواد ملکی
        آخرین اشعار ناب جواد ملکی

        منتظر در میان شن های بی وفای ساحل
        میایی و میروی
        در میان اشک های من
        تصویری مبهم از تو دارم
        جدی نیست انگار این زندگانی
        سنگینی این بار را نمی توان تحمل کرد
        باید سکوت را با کلماتی از عشق شکست
        مرا انتخاب کن
        مرا بپذیر
        مرا دریاب
        واژه ها در میان افکار خسته ام کلافه شده اند
        نمی دانم چه بر سر زبان آورم
        گاهی با سکوت حرف میزنم و گاهی با گریه
        گاهی با نگاه و گاهی بی تفاوتی
        علامت های یک عشق شکست خورده
        ایستادن و منتظر بودن چه چیزی را عوض می کند؟!
        مگر قرار است در آن قلب آهنین تو چه اتفاقی بیافتد؟
        بگذار احساس را کنار بگذارم
        بگذار عشق را کنار بگذارم
        بگذار از محبت بی خبر باشیم
        من، من ،من خسته ام 
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۰۲
        درود شاعر عزیز
        پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
        حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸
        باعرض سلام .
        سرشار از خلق زیبایی ها ست
        قلمتان سبز
        درودبرشما
        خندانک خندانک خندانک
        مدینه ولی زاده جوشقان
        يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0