سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      نوید هامون

      شعری از

      علی پورزارع هیچ

      از دفتر دل نامه نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۱۲۷۰۹۷
        بازدید : ۱۰۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی پورزارع هیچ

      «نوید هامون»
       
      می‌گذشتم از کنار آتشکده‌ی خاک خورده،
      از این زیگورات اجدادی،
      یادآور شکوه باستانی،
      از میان دریاچه خشکیده.
      همای بلند پرواز از اینجا پر کشیده.
      پیر دیر مغان دلگیر و دلمرده.
      آن سرو کهن هم پژمرده.
       
      سوشیانت، 
      اناری کاشتم،
      به امید ساخت دوباره.
      کی شعله می کشد آتش خرد؟
      تا بسوزاند دیو جهالت را.
      شاید که رونق گیرد،
      پندار نیک دگرباره.
      تا فهم این مردمان راهی است دراز.
       
      انگار غرق شده ایم،
      نفرین شده ایم،
      به گمانم گرفتار آه شده ایم،
      سرگردان در دریای جهل و نادانی.
      چیست آگاهی ؟
      فر رفته از این سرزمین آریایی.
      ای کاش ببارد،
      باران بیداری،
      سیل آسا ببارد،
      تا که سیراب شود باغ دانایی.
      «هیچ»
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۵۶

      خندانک خندانک خندانک

      علی پورزارع هیچ
      علی پورزارع هیچ
      يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۰۵
      🌹🙌🏻🙏🏻
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۵۶
      درود بزرگوار
      اجتماعی بجا و زیباست خندانک خندانک
      علی پورزارع هیچ
      علی پورزارع هیچ
      دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۱:۵۶
      سپاس گزارم 🙌🏻🌹🙏🏻
      ارسال پاسخ
      جواد مهدی پور
      يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵
      درود بر شما جناب پور زارع گرامی خندانک
      علی پورزارع هیچ
      علی پورزارع هیچ
      يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶
      درود و مهر
      سپاس فراوان
      مانا باشید
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0