سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        تمنای تو دارد

        شعری از

        سیاوش دریابار

        از دفتر چه بگویمت نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۴۱ شماره ثبت ۱۲۶۷۳۶
          بازدید : ۵۵   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیاوش دریابار


        ...تمنای تو دارم......
        .....برخیز.....
        شبم را کنار شب تار برخیز
        شبم شد بانگ مهر نگار برخیز
        دلم در تب و تابش خوش بود
        به وقت دیدن روی یار برخیز
        @@@@@@@
        .....تمنای تو دارم.......
        به پا خواستم تمنای تو دارم
        هوس کردم نگاه روی تو دارم
        دلم خسته  زبان بسته دارم
        بخواه تا از سر تا پای تو دارم
        @@@@@@@
        ....ای خدایا......
        نگارم غمزه کرده ای خدایا
        دلم را شرمنده کرده ای خدایا
        دلم در تاب یار بیقرار است 
        قرار بر بنده کرده ای خدایا
        @@@@@@@
        ......دامان تو گیرم......
        به خود گفتم سحر اید دامان تو گیرم
        چو چنگ انداختم بر دام از آن تو گیرم
        بزن تیری خلاصم کن بزار ارم بمیرم
        بمیرم زنده گردم باز  دستان تو گیرم
        @@@@@@@@
        .....تا صبح بیدار......
        خدا داند که شب تا صبح بیدار
        نخواهم روی کس جز دیدن یار
        نگارا دل نبند بر محرم و نامحرم آنم
        که خود دردم تو درمانی شب تار
        @@@@@@@@
        ....شکر بی پایان...
        الهی شکر تو پایان ندارد
        در این منزل کسی ایمان ندارد
        خدایا واستان دستم بگیرید
        بگیرید و دستم را وا ندارد
        سیاوش دریابار. چهارده دی چهارصد و دو
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۰۳
        درود بزرگوار خندانک
        فرامرز عبداله پور
        يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸
        درود زیبا ودلنشین سروده اید
        ⚘⚘⚘⚘🌺🌺🌺🌺
        زنده باشید به مهر
        فرامرز عبداله پور
        سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۲
        درود زیبا ودلنشین سروده اید
        ⚘⚘⚘⚘🌺🌺🌺🌺
        زنده باشید به مهر
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0