سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    تیله های من

    شعری از

    سیاوش دریابار

    از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۱۲۶۴۱۱
      بازدید : ۷۰   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیاوش دریابار

    .....تیله های من......
    تیله های من
    امروز قلتان نند
    در گوشه طاقچه
    هر سو چرخانند
    هرگاه درخشیدن
    من به زمان رفتم
    آه از کودکی من
    چقدر شیرین بود
    آن همه دوستی ها
    آه چقدر پاک بود
    آه چقدر صفا بود
    آه فقط خدا بود
    اما وقتی شکستند
    زیر چرخ سنگین زمان
    خورده شیشه ها 
    در جانمان جا گرفت
    و جسم مان 
    با خرده شیشه ترکیب شد
    امروز از آن همه شادی
    از آن همه راستی
    از آن همه پاکی
    از آن همه صافی
    از آن همه خوبی
    فقط تیله ها 
    مانده
    گویی نسیم صبح
    من را فرا خوانده
    برخیز که نور آمد
    صبح سپید شد
    برخیز و پای جای
    پای خورشید تابان نه
    امروز فقط نور است
    فردا دگر تیره
    دنبال کن صفا را
    باورش سخت است
    اما خدا مانده
    سیاوش دریابار دوم دی چهارصد و دو
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۱۰
    بسیار زیبا و خاطره انگیز بود خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۴۰
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷
    باعرض سلام
    همیشه برقرارباشید
    درود برشما شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    فرامرز عبداله پور
    دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵
    درود زیبا سروده اید⚘⚘⚘⚘
    ساسان نجفی(سراب)
    سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۰۱:۴۶
    درود بر جناب دریابار عزیز..
    زیبا سرودید..
    خندانک خندانک
    جواد مهدی پور
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۰۴
    درود بر شما جناب دریابار گرامی

    ناب سرودید

    زنده باشید

    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0