سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        سیخینتی بیر دونیا (شعر ترکی )

        شعری از

        بردیا امین افشار

        از دفتر گل سنگ نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۱۲۴۳۴۲
          بازدید : ۵۲۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بردیا امین افشار

        صدای ارسالی شاعر:
        اینسان، اینسانی دا گورمور
        هر یرده بویلانیپ دووار
        باهار اولکه میزدن قاچیپ
        چیچک لر ده قالیپ خومار
        بو سیخنتی بیر دونیادیر
        کولگنده اوزووه دورار
        گوزله دیغین جان دا گلسه
        دار آغاجین جان دا قورار
        ----
        ترجمه :
        دنیایی از جنس بغض
        ----
        انسان ، انسان را دیگر نمی بیند
        در هرجایی دیوارها افراشته است
        بهار از سرزمینمان فرار کرده است
        شکوفه هم در خماری مانده است
        این دنیایی از جنس بغض است
        سایه ها نیز برایت فد علم کرده اند
        جانی که در انتظارش هستی هم بیاید
        درخت اعدام را در جانت بر پا کرده است
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۴

        سلام و درود همتبار ارجمند

        تلخ و حق‌پَرداز سرودید


        سلامت و سرافراز باشید خندانک خندانک خندانک

        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۴۷
        دلنوشته زیبایی است خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۶
        شعر هایت
        دراین شب های ظلماتی
        ماه تابان است
        دردل
        جان جانان است
        هر صبح
        درخشان است
        بابا بدون نان است
        دل باشعرت
        بسیار شادان است
        خندانک خندانک خندانک
        ساسان نجفی(سراب)
        شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱
        درود بر شما جناب امین افشار عزیز..
        زیبا به دل نشست..
        خندانک خندانک

        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0