سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      متن تولد 5

      شعری از

      کرمانی ارتعاش

      از دفتر قطعات پراکنده نوع شعر متن ادبی

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۱۲۳۹۲۲
        بازدید : ۸۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      متن تولد...
       
       
       
      به نام او که تو را شعرگونه آفرید...
      لطیف و مهربان و مهرگونه آفرید...
       
      آرزو میکنم امروز ...
      که خالق بتو بخشید حیات؛
      ای شکرپاره ، لبت قند و نبات ،
      بنشیند، گل لبخند، به لبِ شیرینت...
      نفست ، باد صبا ، عطرِ گل و نسرینت...
      ای تنت چشمهے رخشندهِ نور...
      ای زلالِ تنِ تو جامِ بلور...
      عافیت، سهم تو ای جلوهِ حور...
      بشود چشمِ بد از رویِ تو دور...
      دلِ تو شاد و صبور...
      ای سراسر همه شور...
      ای همه شعر و شعور...
      همهےِ جشن و سرور ...
      بتو تقدیم عزیزم...
      روزِ میلاد مبارک بادت...
       
       
       
      ارتعــــاش...
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵
      تولدشون مبارک 🎂🎂🎉🎉
      زیبا بود خندانک خندانک
      درود بر شما خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۴۹
      تولدش مبارک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۹
      درود
      شهادت مظلومانه یازدهمین آختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت عرض مینمایم خندانک خندانک خندانک
      نیلوفر تیر
      شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۵۹
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۴۲

      امروز روز تولد شماست
      زندگی تازه را
      با یک تفکر تازه
      یک سبد گل محبت
      یک دنیا عشق
      بسوی عالم خوشبختی
      شروع کن
      خداوند پشت و پناهت
      بزرگوار
      تولدت مبارک باد

      شاعرگرامی
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0