سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    شده؟

    شعری از

    داود شمسی

    از دفتر در انتظار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۱۲۳۲۷۱
      بازدید : ۲۱۴   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر داود شمسی

    شده گاهی ز چشمان خمارش دور باشی؟
    بخواهی در بَرَش باشی ولی مجبور باشی؟
     
    هر از گاهی که از مردم شنیدی نام اورا
    بنالی گرچه کوهی محکم و مغرور باشی؟
     
    شده چون ابر باشی در فراقش خون بباری؟
    ز چشمان سیاه یار خود مهجور باشی؟ 
     
    نشد این آرزو در دل به جا، اما چه سودیست
    که‌ با اشک‌ تر سرخ خودت محشور باشی ؟
     
    به یاد عشق و وصل یار، بی‌تابم، مریضم
    شده چون شعر من، شرح دلی رنجور باشی؟
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ۱۸:۵۲
    پر احساس و زیبا بود خندانک
    سید هادی محمدی
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ۱۰:۵۶
    خندانک خندانک خندانک
    محمد اکرمی (خسرو)
    چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲
    درود جناب شمسی
    زیبا بود و پر احساس
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر تسلی
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ۰۳:۲۲
    خندانک خندانک خندانک
    نرگس زند (آرامش)
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ۰۹:۲۷
    درود بر شما خندانک
    زیبا بود مرحبا خندانک خندانک
    موفق باشید خندانک
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ۰۹:۳۵
    درود بر شما خندانک
    زیبا بود 🌸🌷
    علی نظری سرمازه
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ۱۱:۰۷
    درود بینهایت
    زیباست
    خندانک خندانک خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰
    درود بر جناب شمسی..
    زیبا سروده شما زیبا به دل نشست..
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0