سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        کوچه ما ....

        شعری از

        سعید چرخچی

        از دفتر رویای ارغوانی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۱۸ شماره ثبت ۱۱۹۷۴
          بازدید : ۶۶۱   |    نظرات : ۴۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید چرخچی

        کاش از کوچه ما باز گذر می کردی
        شب تنهایی ما را تو سحر می کردی
         
        در و دیوار دل عادت به هوایت دارند
        شور اگر هم نکنی باز شرر می کردی
         
        یاد داری که گلی کاشته بودی در باغ ؟
        غنچه خسته خود را تو خبر می کردی
         
        سود اگر داشت ترا رفتن و تنهایی ما
        با سلامی به دلم باز ضرر می کردی
         
        روز من مهر و شبم ماه ندارد دیگر
        ماه رویت به شبم باز قمر می کردی
         
        باغ سرسبز دلم زرد شد و بار نداد
        صحبت بی ثمری را تو ثمر می کردی
         
        گاه دیدار قد و شاخه بشکسته سرو
        تاجی از مهر به دل یا که به سر می کردی
         
        .....
        ...
        .
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0