سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    رسول‌الله

    شعری از

    سید صالح فتوحی

    از دفتر آواز احساس نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۸ شماره ثبت ۱۱۷۶۷۶
      بازدید : ۱۴۹   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید صالح فتوحی

    مردی از سوی خدا
    در ردیف انبیا
    پدرش عبدالله
    نام او محمد است
    محمد، رسول الله
    راستگو و بی ریا
    مهربان و با حیا
    دخترش همسر حیدر
    نامش زهرا
    وارث او مرتضی
    بهترین اولیاء
    نام او محمد است
    محمد، رسول الله
    بهترین دلیل خلقت
    او همان رهبر امت
    که پیام آور رحمت
    نام او محمد است
    محمد، رسول الله
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۱
    درود جناب موفق باشید
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۲۸
    بر محمد صلوات خندانک
    احسان فلاح رمضانی
    يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۰۹
    نام او محمد است
    محمد، رسول الله خندانک خندانک

    درود بر شما خندانک خندانک
    محمدرضا آزادبخت
    يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۴۸
    درود بر شما خندانک
    ابراهیم کریمی (ایبو)
    سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰
    سلام بر شما
    گزاره‌های خبری
    در شکل و فرم هنری قرار نگرفته‌اند
    بهترین گزاره‌ها،گزاره‌هایی هستند که در دل خویش ماهیت تصویری دارند.
    شاد و دلآرام باشید
    خندانک خندانک خندانک
    مسعود آزادبخت
    سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۴۲
    سلام و احترام ادیب جوان
    ابتدا باید تفاوت شاعر را با خبرنگار ،گزارشگر،فرد عادی و.....دانست
    یک شاعر باید بتواند با هنرمندی تخیل ،تصویر،روایت و ....در قالب شعری حرف بزند
    حال که در مقام شامخ حضرت محمد(ص) سروده می شود باید شعر نیز دارای ارزش و جایگاه بالایی باشد تا بتوان آنگونه که باید به توصیف حضرت پرداخت،وگرنه نگفتن بهتر از گفتن است
    این نکات را صریح بیان کردم و از جسارتم نیز پوزش می طلبم امیدوارم با مطالعه شاهد آثار پربار و زیبایی از شما باشیم
    سبز باشید و ماندگار
    خندانک خندانک خندانک
    جواد کاظمی نیک
    يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۴۲
    دوردبرشما زیبابود 🌹🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0