سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زنجیر

    شعری از

    متین رحمتی پور

    از دفتر سوگ آزگار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۱۱۷۰۲۶
      بازدید : ۲۳۷   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر متین رحمتی پور
    آخرین اشعار ناب متین رحمتی پور

    چو آن کشتی که دور افتاده از فانوس نورانی
    میان غربتم تنها در این دریای طوفانی
    در آن رویای کوته، همدم و هم‌شوق من بودی
    تو رفتی و منم محبوس این کابوس طولانی
    نمی‌دانم چه می‌خواهم، که هستم، از چه می‌نالم
    تو را گم کرده‌ام یا خود؟ چه حال نابسامانی
    ز حالم گر خبر خواهی گواهی می‌دهم اکنون
    تمام شام من کابوس و هر روزم پریشانی
    مپنداری که این هجران تو را از یاد من برده
    تو در خاطر بر این صحرای میرا همچو بارانی
    ز شور هجر تو زنجیرها بر پیکرم بستم
    که در دلتنگی‌ات آزاده‌ام، در خویش زندانی
    غروبم، آتشم، بی‌جان و سوزانم، زمین خوردم
    حقیرم، گشته‌ام پژمرده اما کو پشیمانی؟
    اگر جانی به جسمم مانده و در سینه دم دارم
    خزانم، مانده‌ام دلخوش که می‌آید بهارانی
    اگر در مصر حالت چون عزیزان است بیشت باد
    ولیکن خاطرت باشد که جانا اهل کنعانی
    خلایق عاشقان را با ملامت‌ها میازارید
    که می‌بینم سپیدی من در این شب‌های ویرانی
     
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵
    درود بر شما
    شعری زیبا خواندم از قلمتان خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۱۷
    درود بزرگوار
    دلنشین و زیبا بود خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۴۶
    درود برشما

    جالب بود خندانک

    خندانک خندانک خندانک خندانک
    زهره دهقانی ( شادی)
    دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۵۲
    سلام و درود ادیب گرانقدر
    زیبا قلم زدید...👌
    بمانید به مهر و شادی✨
    سعید صادقی (بینا)
    سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۲۱
    وزن شعر خیلی خوبه
    خود شعر هم خیلی خوبه
    عالی خندانک
    هواجان جاویدان
    چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۵۰
    درود
    شاد و پیروز باشید.
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0