سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        دست نگه دار

        شعری از

        آرش نژادخیر آقای الف

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۱۱۶۰۷۷
          بازدید : ۱۶۳   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرش نژادخیر آقای الف
        آخرین اشعار ناب آرش نژادخیر آقای الف

        ای دلبر دیوانه‌ی جان، دست نگه دار 
        جان میدهم از جور جهان، دست نگه دار
        چون فرصت دیدار کم است من چه بگویم؟ 
        در ساعت دیدار، زمان! دست نگه دار
        من خود به هزاران غم و اندوه دچارم
        خاموش شو ای ضبط، "بنان" دست نگه دار
        با یک چمدان می‌روی و لال شدم من
        سخت است بگویم،که بمان دست نگه دار! 
        در چوخه اعدام خودم حسرتم این است 
        آرام بگویی که امان، دست نگه دار! 
        با رفتن تو قلب من از درد خودش سوخت 
        خاموش شو ای قلب، الان دست نگه دار....! 
        من عاشقم و عشق دلت قسمت من نیست
        هذیان ننویس! و تو زبان! دست نگه دار....
        -آرش نژادخیر
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۵۱
        درود بر شما خندانک
        زیبا سرودید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی نظری سرمازه
        چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱
        ای دلبر دیوانه ی جان دست نگه دار...
        خندانک خندانک خندانک
        زیباست
        درود بی پایان
        آرش نژادخیر آقای الف
        آرش نژادخیر آقای الف
        شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۲۶
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0