سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دیوانگی

    شعری از

    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته

    از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۱۱۵۰۴۷
      بازدید : ۱۹۰   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    آخرین اشعار ناب حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته

    آخرین باری که پاییز برام حال‌و‌هوای دلچسبی داشت
    یادم نیست
    همان پاییزهای که به تماشای خورشید نارنجی
    لب‌پنجره می‌نشستم 
    عصرها روی برگ‌های خشک سرخ‌و‌زرد
    ساعت‌ها قدم‌می‌زدم 
    زیر باران پاییزی دیوانگی کردن و
    بدون چتر ساعت‌ها راه رفتن 
    خنده و جیغ سمفونی گوش‌نوازی بود 
    چند سالی بود زیبایی‌های پاییز فراموش کرده‌بودم
    غروب‌های پاییز برایم غمگین بود
    حال نگار را کنار خود دارم 
    دوباره عاشق پاییز شدم 
    به‌راستی پاییز پادشاه فصل‌هاست 
    #حانیه_سادات_باغبانی 
    ۷
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۰۱
    درود ها موفق باشید شعر پاییزی زیبایی بود .
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۱
    درود بانو
    زیبا و جالب بود خندانک
    رحیم فخوری
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۰۸
    درود احترام خدمت سرکار خانم سادات !پاییز در همه جا زیباست حتی در دلنوشته شما⚘⚘⚘
    حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۱۶
    سلام و عرض ادب خانم باغبانی بزرگوار

    مؤید باشید
    آرزو عباسی ( پاییزه)
    شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۴۸
    درود بر شما ادیب گرامی خندانک
    طبع‌تان مانا خندانک
    در پناه حق پاینده باشید و برقرار 🙏 خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0