سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      هفت گناه

      شعری از

      کیارش نخعی(کیا)

      از دفتر افسوز نامه نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۳۱ شماره ثبت ۱۱۳۳۹۲
        بازدید : ۲۰۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کیارش نخعی(کیا)

       
      گر ترک این شهوت کنی     آتش بر این عادت کنی
      خود بر خودت رحمت کنی     عشق خدا در جان کنی
       
      از این شکم آید بلا         در پرخوری شهوت خفا
      خاموش کن پس این صدا      تا عزم حق در جان دمی
       
      گر بر طمع گشتی دچار      در حسرت سیری خمار
      خوکی شوی بی اقتدار      خادم بر این هوی و تنی
       
      زالوی ددِ کاهلی        چون خون خورد مردانگی
      کاری بجو ای آدمی  تا     از کژی چابک رمی
       
      بر خشم خود قادر شوی     آبی بر این آذر شوی
      چون بر عنان ماهر  شوی    شور خدا در جان شوی
       
      خاری بود بر دل حسد      بر خشم تو دست مدد
      چون از جهان گردی صمد     نقش خدا بر جان زنی
       
      با این غرورت در زمین    با ابر ها گردی قرین
      باشد سقوطت در کمین   گر که پرو بالش دهی
       
      این کرکسان  هفت را     بشناس از این دین  خدا
      چون بآن بگردی مبتلا      صد خواری و ذلت کشی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵
      درودبر شما خندانک
      کیارش نخعی(کیا)
      کیارش نخعی(کیا)
      سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸
      خیلی ممنون
      ارسال پاسخ
      هواجان جاویدان
      سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶
      درود بر دوست نازنین آقای نخعی
      کیارش نخعی(کیا)
      سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷
      متشکرم
      محمد حسنی
      سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۲۲:۱۳
      درود بر شما
      خندانک
      احسان فلاح رمضانی
      سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۳۶
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0