سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      نـقـطـهٔ تـقـابـل ( ربـاعـی )

      شعری از

      یزدان ماماهانی

      از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۵۷ شماره ثبت ۱۱۲۷۱۷
        بازدید : ۱۷۰   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر یزدان ماماهانی

      دلـبـاخـتـگـی ؛؛ تـخـصـص دل بـاشـد
      دارای شـرایـط و مـراحـل بــاشــد ..
       
      عاشق‌ نشوی سر به‌ هوا می‌بایست :
      " وابستگی و عـشق مـتقابـل باشد "
       
      یزدان_ماماهانی 
      _🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۵۰
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      یزدان ماماهانی
      یزدان ماماهانی
      جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۲۵
      درود متقابل خدمت
      آقای استکی بزرگمهر 🌺

      سپاس از مهر نابتان 🌹🥀
      ارسال پاسخ
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۵
      معنی ضرب المثل برای كسي بمير كه برات تب كنه
      ۱- برای کسی ناراحت باش و خودت را به آب و آتش بزن که او هم متقابلاً تو را دوست داشته باشد.

      ۲- محبت کردن به کسی که لیاقتش رو نداره ، اسراف محبته!

      ۳- دلسوزی به کسی کن که قدر آن را بداند.

      ۴- برای کسی که عشق برایش مهم نیست، عاشقی نکن.

      ۵- همیشه دنبال آدم هایی باش که قدر محبت هایت را بدانند.

      ۶- عاشق آدم های بی ذوق نشوید!

      ۷- برای کسی که معنی محبت را درک نکرده است زحمت کشیدن بی فایده است.

      ۸- زحماتت را در راه انسان های نمک نشناس هدر نده.

      ۹- عاشق کسی باش که عاشقت باشد!

      خندانک

      موفق باشید
      یزدان ماماهانی
      یزدان ماماهانی
      شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۴۹
      درود طلایی و سپاس
      اهورایی خدمت ادیب
      برومند و ارزشمند آقای
      خوشروی نازنین 🥀🌺

      بسیار بجا فرمودید و
      با تمثیلات فوق محشرتون
      بن مایه رباعی رو تکمیل کردید
      بسی شـایستـه سپاسگزاریست 💞💖🌹
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0