سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      کودکی

      شعری از

      زهرا داودی (داناک)

      از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۲۳ شماره ثبت ۱۰۹۰۴۶
        بازدید : ۱۴۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر زهرا داودی (داناک)
      آخرین اشعار ناب زهرا داودی (داناک)

      کودکی شهر پر آوازه ی من!
      جز تو و زمزمه ی شیرینت 
      رنگ و آهنگِ زمان تکراریست
      آسمان بی بستر 
      خبر از فردا نیست..
      ..
      من دلم میخواهد برگردم
      به طراوت
      به نوای صبحی 
      که درآن کوچه ی بم بست بر مدرسه ام جامانده 
      لب آن رود که آرامم بود
      پای آن سرو که تنها مانده ..
       
      خانه ی سبز خیالم با تو 
      دلخوشیهای مرا میداند 
      آاه ایوانِ سراسر نورش 
      من اگر برگردم
      بی تامل برایم غزلی میخواند ؛
      با تو خوبست هوا
      میدانم..
      تو کجااااایی اما !
      چه کسی می‌داند ..
       
       
                        زهراداودی( داناک)
       
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طوبی آهنگران
      شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۱۱
      سلام. مهر بانوی عزیز
      بسیار درود بر شما خندانک
      زهرا داودی (داناک)
      زهرا داودی (داناک)
      دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۰۰:۵۲
      درود و سپاااس بیکران خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      حسن حبیبی (مُصِر)
      دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۱۷
      سلام
      خیلی ظریف و زیبا بود🌹
      زهرا داودی (داناک)
      زهرا داودی (داناک)
      سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۰۲:۰۷
      درود و سپاااس بیکران خندانک
      ارسال پاسخ
      سعید فلاحی
      شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷
      سلام
      وقت بخیر

      لذت بردم از خواندن اثر شما
      پاینده باشید
      خندانک
      خندانک
      زهرا داودی (داناک)
      زهرا داودی (داناک)
      دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ۰۱:۴۰
      سپاسگزارم جناب فلاحی گرانمهر
      سبز باشید 🍃🌹🍃🌹🍃
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0