سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      مــتـناقــض

      شعری از

      یزدان ماماهانی

      از دفتر گیتار بی تار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۱۰۰۰۱۸
        بازدید : ۲۱۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر یزدان ماماهانی

      تــمـامِ تــمـامــم ؛؛ زدوده شــدش
      درِ غـم بـه رویـم گـشـوده شـدش
       
      دلـم غـرق اسـتخـر انـدوه و غم : 
      بـر اعـماقِ عـمقـش فـزوده شدش
       
      چگـونـه بـیابـم ز گـوهـر شـناس :
      زری را کـه از او ربــوده شــدش؟
       
      دهــد بــوی قــاذوره اقــبـال بـد !
      که چون مـحتـویات روده شـدش
       
      سـؤالست ؛ چـرا جای ارج و بها ؟
      درین ننگسَرا ننگْ ستوده شدش !
       
      شگفـتا ؛ جـهان از تـناقض پُرسـت
      دروغی ، حـقیقـت نبـوده ؛ شدش
       
      زمانه ؛ کتابی چـکامست به نظم :
      چو دست ادیبـش سـروده شـدش
       
      مـتناقـض
      یزدان_ماماهانی 
      سـرایش۲۸_۳_۱۴۰۰
      _🎼🎸گیـــتار بـی‌تــــار🎸🎼_
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۳۹
      درود بزرگوار
      زیبا و جالب بود خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱

      🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
      ارسال پاسخ
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱
      سلام و درود

      زیبا و مهارت بیان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

      به نظرم ردیف (شُدَش ) را اگر (شده ) بنویسید از لحاظ ساختار دستورزبانی و حفظ معنای جمله ، برای برخی ابیات بهتر باشد .
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۲
      سلام یزدان عزیز
      قشنگ بود شعرت خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۳۶
      *درود بزرگوار*
      *بسیار*
      *زیبا*
      *بود*🌹
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷
      درود برشما
      بسیار عالی خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0