سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        کویر تنهایی

        شعری از

        علی اوسط حسینی

        از دفتر پرنیان نوع شعر سه گانی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۹۹۸۷۵
          بازدید : ۲۸۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی اوسط حسینی

        کویر تنهایی
        ***
        وقتی سکوت شد شرط رهایی
        زندگی چیست؟
        مرگی است در کویر تنهایی
        ***
        علی اوسط حسینی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۱
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا بود خندانک
        علی اوسط حسینی
        علی اوسط حسینی
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
        درود بر شما
        سپاسگزارم
        ارسال پاسخ
        بهنود کیمیائی
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
        خندانک سلامی به وسعت دریا
        به زیبایی گل ها بر شما
        شاعر عزیز و گرامی
        بسیار
        بسیار عالی بود
        لذت بردم
        سبز باشید
        سبز بمانید
        لحظه لحظه های دلتان شاد

        ⚘⚘⚘⚘⚘⚘
        ⚘⚘⚘⚘⚘⚘
        علی اوسط حسینی
        علی اوسط حسینی
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
        سلام و درود
        ممنون از لطف شما
        ارسال پاسخ
        رضا رضوی تخلص (دود)
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۲
        سلام و درود
        زیبا بود با مفهوم خندانک خندانک
        علی اوسط حسینی
        علی اوسط حسینی
        سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳
        درود فراوان
        سپاس از لطف شما
        ارسال پاسخ
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۲۵
        درود


        🌹🌹🌹🌹
        علی اوسط حسینی
        علی اوسط حسینی
        جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
        با درود فراوان
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0