سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        کنار تو

        شعری از

        بانوی تلخ

        از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۸۸۳۰۹
          بازدید : ۵۰۵   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بانوی تلخ

        وقتی کنارم هستی
           برباد می روم
         خارج از دسترس می شوم 
         چه کردی با من
          که اینچنین مست 
             کنارت واژگونم
         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷
        کوتاه و زیبا بود
        دستمریزاد خندانک
        مرغ آمین
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶
        درودها
        بسیار زیبا خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

        💛💛💛💛💛💛💛💛
        که اینچنین مست
        کنارت واژگونم
        💛💛💛💛💛💛💛💛
        اصغر ناظمی
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹
        سلام
        درود
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲
        خندانک خندانک زیبا بود درود بر شما خندانک خندانک
        لایک شد شعرتون👍🌹
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶
        کوتاه وزیبا
        قلمتون سبز
        پایدارواستوارباشید
        شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۱۳
        درودتان
        زیباست 🌹🌹🌹
        مجید فکری
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۷
        درود بر شما خندانک
        ابوالفضل زندیه شاهین
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۸
        درود بر شما
        زیباست خندانک خندانک
        محمد قنبرپور(مازیار)
        پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۵۲
        سلام بانو
        چقدر جذاب و زیبا سرودی
        محمد قنبرپور(مازیار)
        پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۵۲
        خندانک خندانک
        معصومه خدابنده
        يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۷
        بسیار زیبا
        ماه بانو
        درودها
        🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0