سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        روز زیارتی حضرت رضا (ع)

        شعری از

        سید محمد مومنیان مؤمن

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۸۸۲۶۲
          بازدید : ۱۹۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید محمد مومنیان مؤمن
        آخرین اشعار ناب سید محمد مومنیان مؤمن

        درجهان هیچ کجا چون حرمت جایی نیست
        بهتر  از صحن عتیق   تو که  ماوایی  نیست
        نقش   زیبای  جمال   تو   به  گنبد  پیداست
        به جهان برتر  ازاین  نقش دل ارایی  نیست
        صحن آزادی  و  صحنین   دگر   باغ   بهشت
        حیف خلوت شده و عاشق  وشیدایی نیست 
        صف  گلها  شده اند   (صفه)   خدام    حرم 
        دستها  روی  ضریحت  به   تمنایی   نیست
        یاد   آنروز که   آمیخته   شد   اشک  وگلاب
        خبر  از  زمزمه   زائر    و   غو غایی نیست
        روز  مخصوص  زیارت  شدم دیدم به  حرم
        از سر    شرم   مرا  چشم   تماشایی  نیست
        حضرت شمسالضحی بدرالدوجیقبلهطوس
        این  دل  دلشده   را صبر  و شکیبایی نیست
        جان گرفتم  من از آن بوسه به دیوار  و درت
        جان دهم  در عوض  بوسه که فردایی نیست
        (مومن) در به درت عاشق ومجنون شماست
        غیر  دربار     شما  سائل  هر جایی   نیست
         
         
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و شورانگیز بود
        یا ضامن آهو خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۲
        درود
        برقرار باشید 🌹🌹🌹
        اصغر ناظمی
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲
        درودها
        علی مزینانی عسکری
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۵۶
        سلام و عرض ادب
        التماس دعا
        دلم پر کشید به سوی ضریح آقا و چقدر دلم حرم می خواهد
        خندانک خندانک خندانک
        سید محمد مومنیان مؤمن
        پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲
        سلام و درود 🌹
        از بذل محبتتان سپاسگزارم 🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0