سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    روز دختر

    شعری از

    قانع تهرانی

    از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۸۶۹۵۶
      بازدید : ۵۹۹   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر قانع تهرانی
    آخرین اشعار ناب قانع تهرانی

       ای دختر من  روح و روانم
       روییده شده غنچه تو از دل ‌ و جانم
       دارم ز تو سودای فراوان
       تا گل شوی و لایق جانان
       چون غنچه دهی بار دگر بیش
       افکنده شود نور حقت پیش
       تا دسته گل غنچه دهد باز
       آن تحفه ما نزد سبب ساز
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲
    خدا حفظش کند
    امید که خوشبخت شود خندانک
    قانع تهرانی
    قانع تهرانی
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵
    سلام و درود
    به امید خوشبختی همه جوانهای وطن خندانک
    ارسال پاسخ
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۵۵
    خندانک خندانک
    قانع تهرانی
    قانع تهرانی
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۵۳
    حضورتان گرامی خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۴۲
    بداهه ای تقدیم شما
    صفای شاد شعرت
    شادمان است
    که شادی جان ودل
    بر زندگان است
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    قانع تهرانی
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲
    سلام و درود
    از لطفتون ممنونم خندانک

    فریبا غضنفری  (آرام)
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۱۸:۵۵
    روزشون مبارک
    خدا نگه دارشون باشه.

    🌹🌹🌹
    قانع تهرانی
    پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۳۰
    ممنون
    خندانک خندانک خندانک
    فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
    جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ۰۲:۱۱
    درود بر شما بزرگوار
    قلمتان مانا
    🌷🌷🌷
    قانع تهرانی
    قانع تهرانی
    جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ۰۵:۴۸
    سلام و درود
    طبعتان جاری خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0