سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 18 خرداد 1403
    1 ذو الحجة 1445
    • سالروز ازدواج حضرت علي عليه السلام و حضرت فاطمه سلام الله عليها، 2 هـ ق
    Friday 7 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۱۸ خرداد

      باور

      شعری از

      مرضیه حسینی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۸۶۴۳۷
        بازدید : ۲۹۶   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرضیه حسینی

      گم گشته ام و راه بسی سخت راهبرم شو...
      تا بوده همین بوده و عشق است در به درم شو...
      من آن مرغ که در کنجِ قفس بال ندارد...
      ای آزاده ترین مردِ جهان بال و پرم شو...
      عشق آمده ویران کُند و راه ببندد...
      من عقب مانده ام ای قافله سالار همسفرم شو...
      شب تا به سحر بَر در خانقاه نشستم...
      شاید که اجابت شود این وصل قضا و قدرم شو...
      دل دادم و آتش زدی و شعله کشیدی...
      تا در گوش تو این ناله ی شبگیر کمی خون جگرم شو...
      قصه ی عشق تو دروغی که شده وِردِ زبانم...
      با مرگ من آن راست شود گور بیا همبسترم شو...
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱
      بداهه تقدیم شما
      شعر زیبا یی نوایم کرده ای
      برایم کافی است
      با غزل هایت آشنایم کرده ای
      برایم کافی است
      #م_ب_انصاری_دزفولی
      خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸
      درود بانو 🌹🌹🌹
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰
      درود بر شما
      بسیار زیبا سرودید🌷🌷🌷
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۲
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۶
      درود شاعرگرامی
      عالی خندانک خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۵
      درود بر شما بزرگوار
      محتوایی ژرف داشت🌹
      زینب بویری (خزان)
      يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۳۲
      درودهاشاعرگرامی خندانک
      جام احساستون لبریز خندانک
      سلامت باشیددرپناه حق خندانک
      پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۰۸
      درودتان خندانک
      بسیار عالی خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0