سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      مردم ای مردم یادتان باشد

      شعری از

      علیرضا نیک نفس (فانی)

      از دفتر روز نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۴ شماره ثبت ۸۵۸۴۶
        بازدید : ۲۰۱   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا نیک نفس (فانی)
      آخرین اشعار ناب علیرضا نیک نفس (فانی)

      "مردم ای مردم یادتان باشد"
      خودپرستی را یادتان باشد
      ظلمت شبها، آتش دوران
      ظلم حکامان یادتان باشد
      مردن طفل و پیرمردان را
      از برای نان یادتان باشد
      چوبه دار و خلوت زندان
      خفت دوران یادتان باشد
      آنگه که قفلها بر در نشسته
      قفل زندان را یادتان باشد
      بر پای خسته شیشه شکستن
      آوای مردان یادتان باشد
      بر چشم بسته دندان شکستن
      آدمکشی را یادتان باشد
      صد کاخ دیدن بر پشت مردم
      مردم ای مردم یادتان باشد
      دنیا پرستی ، حق را شکستن
      بر گرده خلق یادتان باشد
      چشمان را بسته،حق را ندیدن
      دیدن،نگفتن یادتان باشد
      بیدار خفته، خوابان بیدار
      ظلم دنیا را یادتان باشد
      قلدر و نادان کرسی نشسته
      جاهل شدن را یادتان باشد
      فانی زمانی فریاد می داد
      مردم ای مرم یادتان باشد
      چشمان گشائید دنیا ببینید
      راز خلقت را یادتان باشد
      فانی در این دیر تنها منم من
      مردم ای مردم یادتان باشد
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
      دستمریزاد
      موفق باشید خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵
      درود بر شما بزرگوار 🌹🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0