سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      حضرت غایب

      شعری از

      احمد یزدانی (کوتوال)

      از دفتر دفتر گیلان نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۸۴۲۳۶
        بازدید : ۳۶۲   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب احمد یزدانی (کوتوال)

      ‌ حضرت غایب ، خلف عسکری
      نور تو روشنگر هر معبری
      دادو دهش های خداوندگار
      بر همه ابنأ بشر  سروری
      منتظرت از دل تاریخ ما
      بزم جهان است و شما دلبری
      حجّتِ حق ، جوهرو مفهوم دین
      منتظران را چو پناه ، سنگری
      چشم براهت همه ی شیعیان
      تارک حق را  تو چنان گوهری
      خُلقِ محمّد وَ صفات علی
      چون حسنین نوّه ی پیغمبری
      زینت دینی و کمال خرد
      جعفرِ صادق و یل دیگری
      هرقدمِ خاک تورا منتظر
      منتظرت شیعه ،همه جعفری
      کاظمِ دینی وَ رضای همه
      متّقی هستی و نقی، عسکری
      ابن حسن ؛ لعبت مستضعفین
      دشمن مستکبرو هر جاهری
      جمعه همه پای قراریم و ، عهد
      خوانده و کرده ز تو یادآوری
      دل به تو بسته ، تو امید بزرگ
      مظهر عدل و هنر داوری
      منجی عالم بتو دلبسته ایم
      بر همه ی خیر جهان بستری
      عالمیان منتظر عدل تو
      عدل تورا منتظر است ، بنگری
      باده دین را زده دین باوران
      خیل شهیدان و شما راهبری
      سلسله جنبان امامت شما
      باغ ولایت وَ گلِ آخری
      ای بفدای تو امام زمان
      عاشق بیچاره ی خود ننگری؟
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۶
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      در وصف انتظار
      دستمریزاد خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۵۹
      عالی بود،
      احسنت،
      هزاران درودبر
      شما شاعر گرامی
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ۲۳:۳۸
      اللهم عجل لولیک الفرج
      درود بر شما
      به امید فرج حضرت یار
      مانا باشید به مهر 🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0