سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    مست پریشان

    شعری از

    مجتبی سنجری(جزر و مد)

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۸۰۲۲۴
      بازدید : ۴۱۴   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مجتبی سنجری(جزر و مد)

    چشم بیدار کنی یار ، مرا میبینی
           عشق تکرار کنی یار ، مرا میبینی
     
                        گرچه هر دم دل ما مست پریشانی توست
                                          سوی هر کوچه روی یار مرا میبینی
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴
    به شعر ناب خوش آمدید
    شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد خندانک خندانک
    مجتبی سنجری(جزر و مد)
    مجتبی سنجری(جزر و مد)
    يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۳۴
    سلام و سپاس از استاد عزیز و بزرگوار
    ارسال پاسخ
    مسعود میناآباد ( مسعود م )
    شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۳:۴۷
    سلام

    شهادت فرزند محجوب و متواضع و رشید ایران را
    تسلیت گفته برای روح پر فتوحش آرامش مسئلت دارم. خندانک
    مسعود میناآباد ( مسعود م )
    شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۴:۵۲
    سلام
    دوست عزیز به شعر ناب بسیار خوش آمدی
    ----------------- خندانک
    مصرع آخر برایم مفهوم نبود
    ( سوی هر کوچه کنی یار مرا میبینی ) !!؟؟
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۰۱
    سلام
    کوتاه وبسیا رعالی
    احسنت
    ادیب بزرگوار
    خندانک خندانک
    مجتبی سنجری(جزر و مد)
    مجتبی سنجری(جزر و مد)
    يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۳۴
    سلام و سپاس از استاد بزرگوار
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0