سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        غزل

        شعری از

        اسماعیل پیغمبری کلات

        از دفتر نوای دل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۸۰۱۴۹
          بازدید : ۳۷۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اسماعیل پیغمبری کلات
        آخرین اشعار ناب اسماعیل پیغمبری کلات

        " تأمل "
        ای مردمان نیک بین،عالَم نباشد تکیه گاه
        ارزش ندارد تا کنیم ،عمر گرانمایه تباه
        اسب مرادی تاختن،کینه به دل انداختن
        ظلم و جفا بر یکدگر، آری بُوَد جرم و گناه
        ای افسرخلقت بشر، تا کِی کُنی اینگونه سر
        بر شیوه های زندگی ،گاهی به دقت کن نگاه
        شیطان غفلت درکمین،باشی خلیفه در زمین
        دل را تهی از کینه کن،خواهی بیابی عِزّوجاه
        این عمر چندین ساله را،رسم امانت داده اند
        قدری تأمل لازمست، قبل از شروع هر پگاه
        این بوستان  زندگی، میدان کارزار نیست
        آرایش جنگی چرا، مانند صد هنگ و سپاه
        انسان ز نسیان آمده،گاهی فراموشش کنیم
        بی منت و بی ادعا،از دیگران یک اشتباه
        آماده گشته صحنه ای،تا ما هنرمندی کنیم
        هر انتخاب تیره ای،این صحنه میسازد سیاه
        در شاهراه زندگی  ، بگشا گره از همرهان
        ازافتخارت نیست گر،سنگی بیاندازی به راه
        باعشق دمسازی کنید،لیلای دل راضی کنید
        مجنون به سرِّعاشقی،باشدبه هشياران گواه
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۰۶
        آموزنده و زیباست خندانک خندانک
        اسماعیل پیغمبری کلات
        اسماعیل پیغمبری کلات
        دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۴۳
        سلام و سپاس فراوان استاد خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۰۹
        درود دشاعر گرانقدر ودانا وتوانا
        مانند همیشه عالی سرودی
        درپناحق
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        اسماعیل پیغمبری کلات
        دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۴۳
        سلام و سپاس از شما جناب انصاری خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0