سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      در محاق ئیل

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر "در محاق ئیل" نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۷۳۷۶۸
        بازدید : ۷۳۸   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      مادیانی سرکشم
      ،در میان گله های وحشی دور
      آنگاه که میریزد بر دامنم ،
      آبی آغوشت،  گلهای  نرگس شارون..
      دوستت دارم

      صخره های درنوردیده ی گنگم
      چون تلخی مزارع قهوه،
      در پلکهای شب،
      ای مهربان شمالی!
      ترانه ی  بوسه های مقدس قلبم، در آهنگ خون

      ای چشمهای تو، جنگلهای زمرد در مه
      آوای صامت اندامت
      در برکه های جوان، در قو
      .. در فصل کوچ
      در خاوری که میان دستهای ما قد میکشد،
      دوستت دارم


      ، در التهاب باد
      بوی پیراهنت گم شد،
      در محاق ئیل
      ستاره ای پیداست
      چون بهشتی دور  و رها
      دوستت دارم
      .
      .
      .

      می رانیم
      به رزمگاهی که مرزهای ابدی توست
      در کرانه ی  خاموش رود
      با بیم آتش و دود
      دوستت دارم
      در موسیقی دستانت
      ، زندگی جاریست
      ، و نام زیبایت، جاودانه ام میکند
      ، تو را چون ارتدادی بیهنگام، دوست میدارم
      ،  در تقریر شرقی گیسوانم
      در تاختهای  بوسه و برف
      تا قلب  بادیه های عرب
      دوستت دارم
      آه
      لبخند تیبریاس
      در کرانه ی دستهایم
      چون آرزوهای نیلگون، زیباست
      و پنجه ی مریم
      هر بهار در گل مینشیند
       تو را در دامنه ی کوهستانهای خمار، دوست میدارم

      با روشنای شمعدانهای برنزی شب
      در  شهود مسجدالحرام  آغوشم،
       
      ،
      .
      .
      .
      ای تلخای  عاشقانه ی باور
      تو را
      .
      .
      .
       بی خویشتن
       
      کفرانه تر

      کفرانه تر
      دوست می.. دارم

      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0