جمعه ۱۱ آبان
بسه بارون(سیل خوزستان) شعری از مژگان بختیاری (پرتو)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۷۲۸۳۳
بازدید : ۴۶۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مژگان بختیاری (پرتو)
آخرین اشعار ناب مژگان بختیاری (پرتو)
|
(بسه بارون)
بسه بارون دلم خونه
شده شهرم یه ویرونه
نبار بارون که آشوبم
سَرَم کم داره یه شونه
نزن بارون که میلرزم
از این سیلاب می ترسم
نذار ویرون شه خوزستان
من از این درد و غم خستم
نبار بارون که خشکسالی تموم شد
همه روزای خوبمون حروم شد
بازم اشک و غم و درد و مصیبت
نبار بارون که شادی بی دووم شد
نزن بارون وطن جون می کنه از درد
زمین خسته است ؛ هوا بی رحم و خیلی سرد
بیا خورشید که جات خالیه این روزا
نکنه قهر کردی و زدی به سینه دست رد
تموش کن دیگه بارون
نذار کنم دلت رو خون
ما مردمای جنگیم و
دادیم هزارها جوون
یه دختر بچه می میره
یکی با مرگ درگیره
خدا ؛ تو رو خدا بسه
همین الان ؛ فردا دیره
#مژگان_بختیاری(پرتو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است