قشنگ ترین دروغ سیزده :
تو برمی گردی و ...
تمام نحسی ها را گره کور می زنی و ...
باقی عمر من ؛
سبز خواهد شد !
مژگان بختیاری (پرتو)
______________________________
نبار بارون که خشکسالی تموم شد
همه روزای عیدمون حروم شد
بازم اشک و غم و درد و مصیبت
نبار بارون که شادی بی دووم شد
#مژگان_بختیاری (پرتو)
_____________________________
پدر ...
عشق اول تمام دخترها ،
تکیه گاهی استوار از جنس کوه ،
با حس زیبای آمیخته به امنیت و آرامش !
و ...
تنها شانه ای که ؛
هیچگاه شانه خالی نکرد !
#مژگان_بختیاری (پرتو)
__________________________
چه بسیار در کوچه پس کوچه های کودکی ام ...
نام زیبای تو را صدا زده ام !
و چه عاشقانه و بی منّت همیشه و در همه حال ؛
پرسشم را به پاسخ نشسته ای !
و با صدای آرامش بخشت برایم لالایی خوانده ای ...
حضورت قوّت قلب ،
خنده هایت معجون زندگی و ...
نگاه خداوندگاری ات ؛
پناه این دل بی سر و سامان است !
مادرم ...
ای قرار شب های بیقراری ام !
عاشقانه می پرستمت ...
#مژگان_بختیاری (پرتو)
____________________________
دست مریزاد،
درودتان