سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      دوران آدمکش

      شعری از

      مصطفی رضاوند

      از دفتر ترانه حس خوب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۵۷۵۹۰
        بازدید : ۴۷۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی رضاوند

      در این دوران آدم کش 
      مقیمی درجهانم نیست
      از این سر گشتگی خستم
      که تیری در کمانم نیست 
      خودم شاه ودلم سرباز
      چرا لشکر نمی بینم
      چقدر از ماه بیزارم
      ولی با ماه میشینم
      هزاران بغض نافرجام
      درون این گلو جا شد
      هزاران راه بی برگشت
      حریف سخت این پاشد
      بر این حال کویر من
      دگر باران نمی بارد
      چراغم رو به خاموشی
      دو طوفان گریه کم دارد
      غزلمرگ مرا امشب
      بخوان در حالت مستی
      تو شاید از خودم باشی
      به این دیوانه پیوستی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۲۳
      درود گرامی
      ترانه زیبایی است خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ۱۳:۵۹
      خندانک خندانک خندانک
      مهتاب ایزدسرشت (مه)
      يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ۲۱:۴۰
      سلام
      چقدر زیبا واز ته دل بود
      از قلبم گذر کرد
      درود واحسنت خندانک
      کبری یوسفی
      دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۰۴:۰۰
      سلام
      زیبا می سرایی
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0