سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        پاییز

        شعری از

        الیاس جلالوند

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۲۳ شماره ثبت ۵۳۳۸۳
          بازدید : ۴۷۶   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس جلالوند
        آخرین اشعار ناب الیاس جلالوند

        باز هم دوباره پاییز شدست 
        و غروبی که غم انگیز شدست 
         
        نیستی کاسه صبرم نگری 
        تا ببینی که چه لبریز شدست 
         
        یاد لبخند تو در ظلمت شب 
        مژده صبح دل انگیز شدست 
         
        عشق چیزیست که جز اینش نیست 
        و جهان زنده به این چیز شدست 
         
        تیغ شمشیر نگاه تو مرا خواهد کشت 
        مثل شهری که گرفتار دو چنگیز شدست 
         
        كاش می آمدی و دست مرا میدیدی 
        که چو سرمای زمستانی تبریز شدست 
         
        هرگزم خاطرت از خاطر مجنون نرود 
        خاصه امشب که هوا خاطره انگیز شدست 
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۵۳
        غزلی ناب و زیباست خندانک
        محمد علی نعمتی  (حقیر)
        يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۶:۰۸
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        سلام
        بسیار زیبا
        عالی
        لذت بردم
        دستمریزاد
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰
        درودبرشما

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۳۱

        جناب الیاس جلالوند
        شاعر گرامی
        با سپاس
        سلام
        لیلا باباخانی (سما الغزل )
        يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۱۰
        سلام بزرگوار بسیار زیبا
        خندانک
        خندانک
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0